- Nárůst nejen datové spotřeby zákazníků stále pokračuje
- Stabilní finanční situace
- stojíme při našich zákaznících
Ve druhém čtvrtletí se T-Mobile soustředil na opatření pro nastartování ekonomiky. V letních měsících pak přišel s unikátní kampaní pro oživení turistického ruchu v České republice. Navzdory nejisté ekonomické situaci způsobené pandemií dosáhl T-Mobile ve třetím čtvrtletí zlepšení klíčových finančních ukazatelů ve srovnání s druhým čtvrtletí 2020. I nadále se největší tuzemský mobilní operátor úspěšně věnoval svým strategickým cílům, zejména liberalizaci internetu a budování gigabitové společnosti. V oblasti CSR operátor rozdělil téměř dva miliony korun na projekty zaměřené na boj proti osamělosti a sociální izolaci, jež zapříčinila pandemie koronaviru.
„Po zdánlivě bezstarostném létě jsme si všichni museli znovu uvědomit, v jak nejisté době se nacházíme. Spolehlivé telekomunikační služby jsou nezbytné a jsem rád, že je můžeme našim zákazníkům poskytovat,“ říká Juraj Bóna, ředitel T-Mobile pro Českou republiku, a doplňuje: „Díky našim službám mohou být zákazníci stále ve spojení, ať už se jedná o kontakt s blízkými, pracovní záležitosti či distanční výuku.“
T-Mobile v červenci a srpnu uvedl unikátní kampaň „Spolu po magentové“ na podporu tuzemského cestovního ruchu. Ve více než 1 000 turistických lokalitách využily nabídku neomezených dat zdarma desítky tisíc zákazníků. Dostupný mobilní internet pro každého podpořil T-Mobile také novou nabídkou datových balíčků pro uživatele předplacených karet Twist i virtuálního operátora Kaktus nebo porcí 24 GB zdarma za nákup chytrého telefonu.
Navzdory komplikovaným podmínkám v letošním roce pokračovala výstavba optické sítě T-Mobile podle plánu i ve třetím čtvrtletí. Za devět měsíců rozšířil operátor pokrytí o dalších 40 000 domácností. Do konce roku by mělo přibýt dalších více než 30 000 a celkové číslo se tak bude blížit hranici 200 000. I během léta pokračovalo pokrývání stanic pražského metra LTE sítí. T-Mobile rovněž v červenci dokončil výstavbu první „5G ready“ kampusové sítě v rámci spolupráce s VŠB-TUO.
V září operátor jako první nabídl svým zákazníkům zdarma Informační linku Hygienické služby České republiky 1221. V následujících měsících se T-Mobile soustředil na cílenou pomoc, například zdravotnickým zařízením, rodinám samoživitelů, školákům, kteří se nemohli účastnit distanční výuky…