- Mobilní internet bez obav z vyčerpání dat
- Jednoduchá aktivace v aplikaci Můj T-Mobile
- Změna tarifu každý měsíc podle aktuální potřeby
Praha, 17. února 2020 – T-Mobile spouští marketingovou podporu neomezených datových tarifů. Ta navazuje na loňské představení nové generace tarifů a na vánoční kampaň. Tentokrát bude zdůrazňovat neomezená data v mobilu a svobodu, kterou přináší zákazníkům. Kampaň propagující datovou svobodu začíná 17. února a potrvá až do 31. března letošního roku.
T-Mobile byl v loňském roce prvním operátorem, který nabídl neomezená data za rozumnou cenu. Do dnešního dne si je pořídilo již více než 180 tisíc zákazníků, což představuje čtvrtinu z celkové báze klientů v nových tarifech.
„Byť se to může zdát nepravděpodobné, spousta lidí ještě pořád o neomezených tarifech neví nebo se domnívá, že jsou nesmyslně drahé,“ říká Michal Podlucký, ředitel řízení segmentu rezidentních zákazníků T-Mobile, a doplňuje: „V kampani chceme ukázat svobodu, kterou neomezená data přináší, a zároveň ujistit zákazníky, že si tarif v případě potřeby mohou znovu změnit“.
T-Mobile v kampani upozorní také na jednoduchost, se kterou se neomezená data dají zapnout v aplikaci Můj T-Mobile. Jde to opravdu „raz dva“. Zákazníci se nemusí obávat, že si aktivují neomezený internet navždy. V nových tarifech si totiž mohou změnit datový objem každý měsíc, ať už směrem nahoru či dolů. A díky rodinnému řešení Magenta 1 mohou mít neomezená data již od 506 Kč měsíčně, dohromady s neomezeným voláním a SMS od 806 Kč měsíčně.
Kampaň se objeví v TV, on-line médiích, na sociálních sítích a v prodejnách T-Mobile. Televizní část bude zahrnovat spoty o délce nejprve 40 a poté 30 vteřin. Již podruhé T-Mobile využije formát rádiových spotů u vybraných podcastů. Za kreativou stojí agentura Saatchi&Saatchi. Režie TV spotu se ujala režisérka Jasmina Blaževič, produkci zajistila společnost Bistro. Plánování a nákup médií zajistil MediaCom Prague.
Na nové tarify, uvedené na trh od září 2019, přešlo již 40 % nefiremních zákazníků T-Mobile. Čtvrtina z nich pak využila právě variantu s neomezenými daty. Průměrná datová spotřeba této skupiny uživatelů se pohybuje okolo 17,5 GB za měsíc.
Ukázky z kampaně jsou k dispozici ZDE.
Spot najdete na Youtube kanálu T-Mobile.